-09122778437> 02155355100-
02155054374 - 02155310625
ورود کاربرانعضویت کاربران

باکس پالت پلاستیکی

1مجموع 7 محصول
1مجموع 7 محصول

باکس پالت پلاستیکی با تمامی پالت های موجود یک تفاوت اساسی از لحاظ ساختاری دارد. باکس پالت پلاستیکی از یک محفظه سبد مانند گود و عمیق بر روی خود برخوردار است که میتوان کالاهای مختلفی از جمله محصولاتی که از قدرت ایستایی خوب برخوردار نیستند را درون آن قرار داد.

دیواری های باکس پالت پلاستیکی بسیار محکم میباشد و تحمل فشار بالایی دارد. باکس پالت پلاستیکی برای استفاده در انبارهای میوه جات و محصولات مرطوب مناسب میباشد.باکس پالت پلاستیکی مزیت های زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

1.  نحوه نگهداری محصولات در این نوع پالت پلاستیکی بسیار ایمن میباشد واین به دلیل دیواره های محکم این نوع پالت میباشد.

2. برای جابجایی باکس پالت پلاستیکی میتوان از لیفتراک استفاده نمود.

3. از نظر بهداشتی این نوع پالت پلاستیکی بسیار بهداشتی تر میباشد.

4. از باکس پالت پلاستیکی برای مدت زمان بیشتری میتوان استفاده نمود.

5.  وزن باکس پالت پلاستیکی قابل مقایسه با سایر پالتها نمیباشد. چندین پالت پلاستیکی به راحتی توسط یکنفر میتواند حمل شود.

6. بزرگترین مزیت باکس پالت پلاستیکی قابل شستشو  و همچنین ضدعفونی کردن آن است. در پالت های دیگر این چنین قابلیتی وجود ندارد.

7. رطوبت را میتوان قاتل پالت های چوبی نامید. همانطور که میدانید فلز و همچنین چوب در برابر آب و رطوبت مقاومت کمی دارند. باکس پالت پلاستیکی در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار خوبی دارد و هرگز فرسوده نمیشود.

8. مواد شیمیایی نیز هیچگونه اثری در بافت باکس پالت پلاستیکی ندارد و باعث خورندگی آن نمیشود.

9. دما اگر بتواند پالت های چوب و فلزی را فرسوده کند اما نخواهد توانست کوچکترین تاثیری بر روی باکس پالت پلاستیکی داشته باشد.

10. تنوع رنگ باکس پالت پلاستیکی بالاست و میتوانید رنگ بندی های مختلف آنرا به صورت سلیقه ای انتخاب کنید.

باکس پالت پلاستیکی را مناسب با نوع فعالیت خود خریداری کنید. ابعاد باکس پالت پلاستیکی به صورت بزرگ و کوچک میباشد پس نسبت به نوع نیاز خود میتوانید ابعاد باکس پالت خود را انتخاب کنید. باکس پالت پلاستیکی را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. فروشندگان معتبر باکس پالتی را بفروش میرسانند که در ساخت آن از متریال های با کیفیتی استفاده شده است.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :